Kızlar merhaba perşembe günü sol tüpüme yerelleşen dış gebelikten dolayı tüpüm alındı. Bugün taburcu oldum. Fakat maalesef ki çok korkuyorum. Doktor 40 gün ilişki yasakladı. 40 günden sonra istersen korunma ama tekrar dış gebelik olabilir dedi. Doğal yollardan Tekrardan çocougum olabilir mi Bilmiyorum? Toplum baskısı çok fazla var üzerimde