dorukdemir3 aman aman kınamak mı bir ara konuşmaya tövbe edecektim o noktaya gelmiştim 😁. Bağımızı bu sayede kurduğumuzu düşündüğümüz için böyle hissettiğimizi sanıyorum. Ama aramızda kan bağı var her şeyden önce can bağı var yürekten bağlıyız. Emzirirken hissettiğimiz, sevdiğimiz bir bağ oluştu bunun başka bir şekle evrilecek olmasına hazır değiliz ve ortada bir alışkanlıkta var. Ve beynimiz farklılıklardan hoşlanmaz tepki göstermesi bu yüzden. Aslında size söylerken kendimi de hazırlıyorum 😊