Allah’ım sabirlarin en büyüğünü versin size , doğmuş bir bebeği kaybetmedim ama ilk bebegimin kalp atışı durdu ilk 10 hafta içinde alındı o dönem olecekmisim gibi bişi geliyordu kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu sonra düşündüm ki doğum gibi ölüm de bizim için , bu da dünya hayatının gerçeği ve hayatın parçası tekrar evlat sahibiyim ayakta durmam lazım kimseye de kendime de yas sürecini uzatmaya hakkım yok he o dönem içime kapandım, sustum , yemedim içmedim ağladım da tabi ama süreç için imtihanim olarak baktim eskisi kadar acısi derin değil , çünkü olursa hayat yaşanmaz olacak kimseye faydası da olmayacak çünkü herkes mutlaka bir sevdiğini gömüyor, gömecek sırali olsa keşke ama olmuyor 🥺😞🙏