askbebegimmbenim beyzanuroz stafine, zalain,hametan karışımı verdi doktor 3 günde geçirdi. İshal olmuştu çok kötü pişikti atlattık doktorunuza danismadan lütfen yinede kullanmayın uygun olup olmadığını danışın. Benim oğlum 22 aylık
beyzanuroz askbebegimmbenim bize de karışım verdi özel kardirdik ama içeriği bu değildi eczane sorayım bunu
mavili_kelebek beyzanuroz hiç öyle düşünmedim sonuçta Allah doğadaki herşeyi bizler için yaratmış. Ziyan etmiyorsunuz ki sonuçta faydalanmak için kullanıyorsunuz bence değildir ☺️
bossmomm beyzanuroz mustela çok iyi hem geçiriyor hem önlüyor. Sürdüğünüzde bezini açık bırakın krem emsin iyiyce
beyzanuroz bossmomm mustelada denedim hıc fayda etmedi bezini açık bıraktığımda sürekli kaşıyor ve kanatıyor