Bizimki bugun 2 aylık oldu meme disinda biyerde durmuyor uyumuyor kilosu aldi basini gidiyor 6yi gecti doktor cok kilo alıyor diyor tüm gün meme de diyorum anlamıyor abarttığımı sanıyor sezaryen oldu zaten kilosu bana çok ağır gelmeye başladı. Dikiş yerlerim acıyor.
bu hafta iğne haftası allah sabır versin artık