Neden bu kadar ağladığımı bilmiyorum sevgili anneler.
Oğlum 21 aylık. Memeye düşkün.
Bugün birden kesmek istedim. Bant yapıştırdım acıyooo dedim istemedi ama aşırı üzüldü. Ayağımda sallayarak yaklaşık bir saatte uyutabildim.
Belki alışır ama ben hazır değilim. Ağlıyorum sürekli gözyaşım durmuyor. Rica ediyorum fikri olan tavsiyesi olan yazabilir mi 😥🥹 Böyle olacağımı asla düşünmemiştim.
Daha sadece bir öğün vermemiş oldum