3,5 yaşında kızım var 11 aylık yürüdü hala parmak ucunda yürüyor. Ayakkabısı varken koşarken vs tabiki düz basıyor ama keyfi olarak parmak ucunda yürüyor çok şükür gayet sağlıklı aklı başında. Sonuçta çocuk onlarher yaptığını sorgulamıyoruz. Memlekette herkes çocuk profesörü maşallah 👌