aheyagcii emzirmediğim halde bende 7.5 ayımda artık dayanamayıp dahiliyete kan verdim. Bütün vitaminlerim bitmiş. Bir poşet dolusu vitamin içiyorum ve iğne oluyorum. Sadece emziren annelerde olan bişey değil bence sizde mutlaka gidin. 1 aydır düzenli şekilde ilaçlarımı ve iğnelerimi oluyorum azalmış durumda