MKmoms24 merhabalar benim kızımda isal oldu mu 1aydan fazla oldu geçmedi bu süre içerisinde aile hekimine özel hastaneye dahil götürdüm tahlil yapıldı çok şükür bişey çıkmadı bu süre içerisinde parantez muz kabız pirinç lapası kakasını katılaştıracak bir çok şeyi denedik en son kendiliğinden geçti bende çok kafaya takıyor ve üzülüyordum probiyotik damlalar var onlarıda kullanmıştım tavsiye ederim sanırım salgın var bütün çocuklar hasta rabbim şifa versin