nohutunannesi Bebeğim 11 aylık yürümeye çok yakın malum kış geliyor Afyonda yaşıyorum. Vicco nun ilk adım ayakkabılarından almayı düşünüyordum ama dışarda ayakları onla üşümez mi tecrübeli anneler yardım lüften siz kışın ilk ayakkabı olarak ne kullanıyorsunuz??
mamabear_ nohutunannesi bence gerçekten yürümeye başlamadan almayın. Ayakları çabuk büyüyor ve şu an mevsim geçişi alsanız 1-2 aya bir de bot almak zorunda kalacaksınız
momas nohutunannesi yürümeden almayın şu an kışlık ayakkabılar zaten 20-21 den başlıyor yani 11 aylık no bulamazsınız. Oğlum 14 aylık olacak 20 gündür yürüyor 21 no aldım o bile büyük düşünün
gg3848 nohutunannesi ben vicco aldım ama Afyon gibi bir yerde bence ayakları üşür çünkü gerçekten ince bir ayakkabı tamamen yürüdüğü zaman alın Nike Adidas gibi bir yerden deri tarzda bir ayakkabı alabilirsiniz
nohutunannesi mamabear_ teşekkür ederim yürümeye başlayınca kış ortası olursa bot mu almalıyım ilk adım mı?
nohutunannesi momas teşekkür ederim yürümeye başlayınca kış olursa kışlık ayakkabı mı almalıyım ilk adım mı
mamabear_ nohutunannesi yaşadığınız yere bağlı bence. Ben soğuk ve yağışlı bir iklimde yaşıyorum. Bir de biz hep dışarıda parkta bahçedeyiz yağmur olmadığı sürece soğuk bile olsa çıkıyoruz. Öyle bir yaşam tarzınız varsa elbette bot. Ama çoğunlukla kapalı alanlarda oluyorsanız ilk olarak gerek duymayabilirdim. Mesela ben normal ayakkabı almak durumunda kaldım mevsim dolayısıyla sonra yağışlar başladı yağmur çizmesi almak zorunda kaldım bu sefer
momas nohutunannesi ya ben vicco falan almadım gittik nike spor ayakkabı aldık mesela şu an onları giyiyor 20 gündür yürüyor dediğim gibi çokta rahat yani düşmüyor da hemen bence bot gibi almayın düşebilir
mamabear_ esra2024 ben yurtdışındayım Türkiye’de ne markalar var bilmiyorum ama vans’tan aldım. Su geçirmemesine ve parmak kısmının dar olmamasına dikkat ettim. Barefoot dedikleri ayakkabılardan almaya çalışıyorum