ay yemin ediyorum illallah geldi karadenizli olan varsa bilir başımızda bir musibet var kahverengi kokarca fındığın anasını bellediği yetmiyor gibi bir iki gündür sıcak evlere dadandılar ne kapı açabiliyoruz ne cam çamaşır asamıyorum çamaşıra sarıyorlar ay bir de iğrenç kokuyor üstüme kurutma makinası önerisi atın lütfen 😬 midem bulandı artık kokusundan da kendisinden de