gnsmm doğduğundan beri bizimde uykumuz çok kötü. Zaten doğdu 3 gün hiç uyumadı hep kucakta kaldı. Şuan 7 aylık daha hiç 2 saat bile aralıksız uyuduğunu görmedim.
Nasıl dayanıyoruz bilmiyorum allah güç kuvvet veriyor galiba.
Doktora kalırsa 8 saat aralıksız uyur diyor değil 8 saat 2 saat aralıksız uyusam kendime gelecekmişim gibi hissediyorum. Her yolu denedim, her yerde uyutmaya çalıştım yok yani öyle bir biyolojik saati var ki 30. Dakikada şak ağlamaya başlıyor uyanıyor. 😟
İnşallah hepimiz bir güm toparlanacağız 🙏🙏