zal9_9 nez34 riomi markasını aldım etkisin çok gördüm buda atış sınırı var mı yoksa sınırsız atış olduğu için mi bu kadar pahalı 2.000a aldm riomi
poyrazmom2604 nez34 ben aldım yanlış hatırlamıyosma kasım yada aralık ayında koltuk altı ve yüz için kullandım bi kaç ay koltuk altında faydasını gördüm ama yüzümde göremedim oda benden dolayı olduğunu düşünüyorum pcos var çene bölgesinde sert siyah tüyler var
nez34 zal9_9 atış sınırlı ama satış danışmanlarına sordum hepside 1 ömür kullanırsınız hatta 4-5 kişiye kadar bike kullansanız 10 yıl gider diyor
nez34 poyrazmom2604 genitalde kullandımız mı koltuk altınızda acısını ne kadar hissettiniz bu uyuşturan kremlerden almayıda düşünüyorum
nez34 poyrazmom2604 çenedeki sert tüyler merkezlerde de zor bitiyor diye biliyorum annem gıdıyor bir ton para verıyor pekte fayda gormuyor evde olunca sıklıkla yapılır daha avantajlı geldı
poyrazmom2604 nez34 yok hayır sadece koltuk altı ve yüz ama acıtmıyor dereceleri var 1 5 arası ben 3de kullanıyodum 5 bi tık fazla yakıyor
Musmutlubiri Memnun musunuz acaba bende almayı düşünüyorum ama karar veremiyorum ?? Braun mu philips mi? Birde fiyatı ne kadara aldınız