3 ay altı bebeklerde yüksek yada inatçı ateş olursa hastanede yatması gerekiyor çünkü 3 aya kadar riskli durumdalar buna dikkat edin onun dışında günde 3 4 kez burnunu serumla temizleyin bı soğuk algınlığı falan varsa ciğerlere inmesini de engelliyo hafif birşeyde