umahs Kızlar bebeğim 18 günlük mama yedirdikten sonra eşim sallamış kucağında biraz öğürme refleksi yapmış sallarken sonra ben alıp yatağına yatırdım yatırdığım gibi fışkırarak kustu kokusuzdu doktora gitmeme gerek var mı sizce
busrac10 umahs doyma güdüsü oluşmadığı için bebeklerde çok emdiyse midesi almayıp kusuyor benim bebeğimde aynı şekilde kusuyordu reflüyle alakalı olmadığını gereğinden fazla emdiği için sindiremeyip fazlalığı kustuğunu söyledi doktor
balmelinam umahs normal o donemlerde kusma cok fazla oluyo agizdan burundan gelebilir bu ihtimaller icin mutlaka burun aspiratoru bulundurun bebegin burnunu temizlemek icin bir de reflu yatagi mutlaka kullanin 🌸
umahs busrac10 ay umarım öyledir çok korktum bi anda öyle kusunca sabahtab beri aklımda tekrar tekrar bakıyorum kusucak mı diye
balmelinam umahs anlayabiliyorum biz de birkac kere yasadik korkmustuk cunku agzi burnu tikaniyo nefesi zor aliyo o yuzden aspiratoru mutlaka bulundurun dedim o an kurtarici olmustu bizim icin de , gecmis olsun 🤗🌸