Çocuğu üşütcem ya da terletcem diye korkumdan gece sürekli uyanıp durdum. İlk yattığımızda 25 derece sabaha karşı 24,5 derece oluyor. Şu an uzun kollu zıbın ve tayt ile uyuyor. Gece bi ara çok öksürdü. Üstünü ara ara örttüm ama kendisi açmış. 1 tog uyku tulumu var. Ama sıcaklatıyor