perikiz42_
Merhaba postunuz eski ama . Su toplayan yerler nohut tanesi kdar büyüyüp patlayıp sonra Yaralar haline dönüsüyor muydu sizinde? Benim suan basımda varda . Yalnız bizdekiler çogalıyor … Tam teshis koyamadık .
Minik cıkıyor büyüyor nohut tanesi kadar olunca su toplayıp patlıyor ve Yanık gibi yaralar olusuyor soyulmuş deri seklinde yaralar ?