Kızıma doktor özel mama raporu çıkartmak istiyor kan ve idrar tahlili yapcaklar ondan sonra dedi persentile göre çok zayıf normal kabul edemeyiz dedi bu mamalar işe yarıyor mu acaba gittiğimiz yer özeldi acaba para için mi yapıyolar diye de düşünmedim değil gerekli mi içer mi mamayı da onu da bilmiyorum 3 aydır kilo almıyor diye başlamak istedi 18 aylık olcak 7 kilo kızım