Günaydın kızlar hepinize benden ☕️ 🌸 4 yasına yaklasan oğlum var ve dün el ayak hastalığı teşhisi kondu. Dün aksam daha iyiydi ama sabah kalktığımızda ağzı, elleri, ayakları iyice kabarmıs çok huzursuz. Karnı aç bisey yiyemiyor içim gidiyor bu haline. Ayakları kasınıyor, sev ayaklarımı diye uzatıyor. Size sorum bu semptomları hafifletecek bir öneriniz var mı? Ya da ne yedirebilirim? Muzu bile ezip veriyorum yutamıyor 😭 işin en zor kısmı yenidoğan bebeğim de evde ikisininde bakımıyla ben ilgilenmek durumundayım şu anda. Atlatan, hafifletmek için önerisi olan varsa Allah için yardımcı olun