barslan66 Kızlar pompa ile süt sağdiktan sonra sanki sütun tanzikli fışkırarak geliyor o zaman da bebeğim emmiyor ağlıyor boğazına gidiyor sanırım sizce sağından sonra olabilir mi bu bana mı öyle geldi acaba sağımı yanlış mı yapıyorum
asya358_ barslan66 emzirmeden önce biraz sağ sütünü ondan sonra bebeğini emdir canım bide öyle dene istersen