4 ay 20 günlük kızım. Takip ettiği doktor dönme oturma vs ile ilgili bir şey demiyor sadece diğer ay tadımlara geçeceğimizi söyledi. İnstagram da takip ettiğim bir doktor 3 ay itibariyle destekli oturmalar başlanmalı diyor . Destekli oturması için aparat alıp yavaştan denemelere başlamalı mıyım acaba ?