Aysheecann bu konuda madur olanlardan biriyim hatta burada bu konu ile ilgili birkaç kez yazmıştım buraya sormuştum annelere. Benim bebeğim doğduğu zaman bir hafta küvezde kaldı daha sonra geldik ve topuk kan aldırdık. Sonra sağlık ocağı aradı, Bir kez daha topukkanı vermemiz gerektiğini söyledi korkarak gittik ikinci verdiğimiz topuk kanından sonra kistik fibrosiz şüphesi var dediler. Bizi yakın bir il de hastaneye gönderdiler Biz gittik ama ter testi yoktu ve aylarca tane testinin gelmesini bekledik fakat bir türlü gelmedi bebeğim 4 buçuk aylık olduğunda İstanbul’da zeynep kamil kadın ve Çocuk hastalıkları hastanesi nde bulduk ter testini. Ailem İstanbul da aldık bebeğimizi gittik. Ter testini yaptırdık. Kolay bir test bir kaç saat sonra sonucumuz çıktı şükür ki negatif bebeğim sağlıklı. Ama ben bu süreç içinde bittim, çok üzüldüm hastalığı araştırdım. Biri yazmış ki 7.ayında geçti geçecek bir hastalık değil genetik. Çok araştırdım ben. İnşallah sizin de negatif çıkar.