Ehliyet aldım 2 sene oldu hala kullanmıyordum 15 gündür artık biniyorum ve kullanıyorum yeter artık dedim nereye kadar ama geriyi daha bilmiyorum parkı bilmiyorum düz yollardan gidip düz yollardan geliyorum park içine hep düz yerlere koyuyorum bi arabayı geri çıkartmayı biliyorum o kadar zamanla öğrenir miyim bu şekilde dışarı çıkmakta hata mı yapıyorum