Beyseko çocuğunuza çok üzüldüm, yani tek dayanağı sizsiniz sonrasında onda birden kesiliyor, ve sürekli onu eleştiren başka faktör baba devreye giriyor. Kocanız madem hiç bir destek anında yok şimdi de eleştirmek için ortaya atlamasin. Şunu çok merak ediyorum babanın hiç desteği yok onu geçtim de sevgisi ilgisi de yok çocuğuna karşı, böyle insanlara nasıl ikinci çocuğu veriyorsunuz, haketmiyorlar o güzelim çocukları. Bana şimdi bütün erkekler böyle vs hikayeleri anlatmayin çünkü siz hem işe gidip hem de çocuğunuzla çok güzel ilgilenmişsiniz, birde kız çocuğu baba için daha çok önemli, bir erkeğin nasıl olması gerektiğini babasından öğrenecek. İlerde eş seçerken bile babaya göre seçiyor insanlar çünkü böyle hödüklüğü normal gördükleri için kocayı da bu şekilde kabul ediyorlar. Kızınız psikologa gitmesinden ziyade eşiniz gitsin, 4 yaşındaki çocuk masadaki bir şeyi merak eder dokunmak ister gayet normal, ki burada çocuğunuz bağırıp cagirmamis durumu kabul edip üzülmüş, çocuğu artık nasıl sindirdiyse. Çocuğunuzun ileride özgüvensiz ezik birini olmasını istemiyorsanız kocanızla konuşun. Gerçi benim için aldatma bile kabul edilebilir ama çocuğuna kötü davranan hiç ilgilenmeyen bir koca yok hükmündedir, gerekirse bırakırım. 9 ay karnında taşı binbir emek büyüt sonra evde çocuğu zorbalasin biri.