hdkdorj Uyku sersemi 3 saat önceki mamayı verdim azda olsa içti çok korkuyorum bir şey olur mu ne yapmalıyım
suheyla92 hdkdorj hicbisey olmaz normal sartlarda vermeyin tabi ama verince de bisey olmuyor benm de basima geldi
gizememre hdkdorj ben 2 saat geçince vermiyorum, hiç bir şey olmaz diyenleri de cesaretinden dolayı kutluyorum kendi çocukların olmadı diye nasıl başka çocuklara da olmayacağını düşünürler bilemiyorum
morinah hdkdorj bende malesef böyle bişey yaşadım ama bişey olmadı şimdi direkt kalan mamayı döküyorum bu hataya düşmemek için bebeğime bir sorun yaratmadı yenidoğandı zaten umarım bir sorun olmaz sizlerede ♥️