babyaframoms 19 günlük bebeğim akşamdan beri 6-7 defa kusmuştur ya bu normal mi reflü yatağına yatırıyorum. Sürekli emmek istiyor emzik veriyorum istemiyor gazını da çıkartıyorum
Maran-21 babyaframoms peynir kesiği gibi fazla kuduyorsa reflüdür sütü atıyorsa emzirdikten hemen sonra ya fazla içiyor ya gazı çok ne kadar çıkarsan da gazınolur karnına elle bak sertse gazdır peynir kesiği gibiyse emzirdikten sonra dik tut biraz kafası hep biraz yüksek olsun inşallah reflü değildir çok yorucu
kader_14 babyaframoms mide kapasitesi küçük olduğu için mide fazlayı gönderiyor . Benim bebem de 45 günlük hala öyle çok fazla emiyor emzik de kullanmıyor her ağladığında emziriyorum ee oda hep fazla emdiği için kusuyor . Ayreten battaniyedeyse bi anda çıkartıp evin içinde gezdiriyorsunuz oda yanlış üşüdükleri için de kusuyorlar ayreten bebeği çok fazla sarsmayın
hepyerdeyizz babyaframoms kustugu için enfeksiyon geciridgini öğrenmiştim . Erkekse özellikle iye ihtimali olyyor onin dışında mama kullanıyorsanız ben düz Bebelac da buldum çareyi hepsini kustu bunu kusmadi
1cocukannesi_1 Nasıl kusuyor fışkırarak mı yoksa ağzının kenarından akıp gidiyormu rengi nasıl süt yada süt kesiği gibiyse ve fışkırarak değilse genelde normal oluyor yeni doğanlar doyduğunu anlamıyor sürekli emmiyor sonrada fazlasını kusuyorlar
babyaframoms 1cocukannesi_1 peynir gibi de kusuyor normal su gibi de ama çok fışkırır tarzda değil. Fakat fazla kusuyor
Kupeklergiremez Yaşına göre normal ama lütfen çok dikkat et 13 aylık bebeğim var Bugpn iki defa kustu morardı aman dikkat et gece yan yatır allahtan yanımda yatırmıştık fark ettşm yoksa boğulxaktı 😔
babyaframoms Kupeklergiremez yaa çok geçmiş olsun benim bebeğimde emerken sürekli ama sürekli tıkanıyor o kadar korkuyorum ki bişey olur diye
metomom babyaframoms benim bi ara öyleydi emzirmek istemiyordum doktor normal olduğunu söyledi eğer fışkırarak kusmuyorsa
ayliz4555 babyaframoms Doktor dedi dün gittim yine çok kusuyor çünkü dedi kilo aldığı sürece kusması normal kilo kaybederse sıkıntı fazla yediğini geri çıkarıyor dedi kilo alımı iyi gidiyor o yüzden 5-6 aylıkta kendi geçer dedi 1-2 haftaya azalır kusmalar dedi
babyaframoms Maran-21 inşallah değildir ya. Reflü yatağı var onda yatırıyorum. Akşama kadar hiç kusmadı. Akşam oldu bi başladı masallH
babyaframoms Maran-21 peynir gibi de kusuyor ama genelde süt kusuyor. Boğulacak diye korkuyorum tıkanıyor yüz üstü çeviriyorum. Uyanıkken böyle karnı taş gibi ıkınıyor sürekli kaka da yapıyor aslında
Maran-21 babyaframoms yediklerine de dikkat et canım baharatlı şeyler de reflüyü azdırıyor eğer varsa
hepyerdeyizz ayliz4555 Evet azaliyor 6 aylık oldu ara ar akusuyor ama ilk üç ay özellikle her içtiğini emdigini küstü
babyaframoms kader_14 uyurken kusma olmuyor hiç. Ne zaman ki uyanıyor başlıyor ıh ıh ıkınmaya. Kaka da yapıyor aslında neden böyle anlamıyoruö