Bende aynısını yaşadım kanamam 2 buçuk ay sürdü doktor rahimden parça aldı sonucu için 3 ay bekledim sonuç temiz çıktı parça alındıktan sonra kanamam durdu
Doktor da büyük bir ihtimalle plasentadan ufak bir parça kalmıştı onu da işlem sırasında aldık dedi
Plasentadan büyükte çok ufakta bir parça kalsa kanaman devam eder demişti bana