asya358_ aleynanaz bebek yenidoğan değil canım, acıkınca uyanması lazım artık büyüdü, ne zaman isterse o zaman
temmuz13 aleynanaz ne zaman acıkıp uyanırsa bazen 4 saatte bir bazen bir saatte bir tamamen bebeğime göre hareket ediyorum
Deletedmom_216 aleynanaz ilk 1 ay kadar gece beslenmesi olur ama sonrasinda geceleri siz kalkio saati geldi diyerek beslemeyin. O kendisi kalksin aciktiginda siz ellemeyin bebegi
aleynanaz asya358_ evet ama uykudayken daha iyi sütünü içiyor ben genelde uykudayken veriyorum çok gazlı bir bebek cunku bide en fazla 60 ml iciyor geceleri
mehtaptiryaki Dr ayina 1.5 koy dedi yani 3.5 saat de bir ama ben ne zaman isterse öyle beslıyorum genelde 4.4.5 saat oluyor
aleynanaz parla1907 benim doktorum iki saati gecmeein dedi ama bebeğimin kilosu da iyi kafam çok karıştı
rabiaks aleynanaz bende emziriyorum genelde ama gece uyumadan rüya beslenmesi yapıyorum 120 150 cc içiyor hepsini sonra bir DHA ne zman uyanırsa beslemeye ona göre devam ediyorum
parla1907 aleynanaz yenidoğan bebekler genelde öyle oluyor, doktoruna tekrar bi sor istersen canım ona göre ilerle bana doktorum öyle dedi her doktor farklı söylüyor
suheyla92 aleynanaz Uyandıkca beslemelisiniz kimi bebek gece boyu deliksiz uyur kimi uyanir benmki 3 3bucuk saatte bir uyanirdi. Uyanmiyorsa birakin uyandirmayin ama uyaniyorsa mutlaka besleyin
gizem101010 aleynanaz Uyandıkça beslemelisiniz ben en son 00:00 da besliyorum sabah 8 e kadar uyuyor kaldırmıyorum
tarana19 Kilosu, beslenmesi normalse ve başka bir sağlık problemi yoksa ya da prematüre doğmamıssa genellikle, geceleri 7-8 saatda bir beslene bilir. Ben uyandırmıyorum bu süre zarfında kendise uyanıyor zaten.