Hanımlar bebeğim 16 aylık ve şuan durumumuz biraz yol işe girmem lazım bebeğimi bırakamıyorum ne yapmalıyım sizce elimden bişey gelmiyo evden iş bulamıyorum bebeğimi bırakırsaö vicdan azabı çekerim ama çalışmak hem bize hem bana iyi gelecek kafam çok karışık siz olsanız ne yapardınız