ilayyu_2 Perşembe akşamüstü iki koldan aşı oldu sağ kolu büyük daire şeklinde kızarıklık var normal midir
kbrylcnkbyn ilayyu_2 Aynısı bizde de olmuştu doktor normal aşının tuttuğunu gösteriyor dedi korkma geçiyor zaten bi kaç güne
denizalismom ilayyu_2 bizim bacaktan yapıldı bişey olmadı çarşamba yapıldı bizimde . Normal bir durum bence geçer birkaç Güne