eliftugba
Ben geçen haftalarda bunu tam 2 hafta her gün boyunca yaşadım o zaman 6 haftalıktım şu an 8 haftalığım 9 olacak, illet bir şey nedeni yok bir çözüm arayışı yok hamileyiz diye bir şey yapamıyorlar ağrı kesiciyle idare et diyorlar. Ama sen yine acile bir git kan idrar alsınlar bende protein kaçağından şüphelendi doktor galiba kan ve idrar temiz çıktı. Ve ben kahveyi hayatımdan çıkardım çok içen birisiydim onun mu etkisi bilmiyorum ama artık yaşamıyorum