TugcenurLina Kızım 26 aylık, 5 aylık da oğluma hamileyim. Kızıma çocuk odası almak istiyorum ama dolabını ikisi kullanacağı için 4 kapaklı falan istiyorum. Yakın zamanda oda takımı alan varmı nerden ne kadara aldınız ? İstanbul anadolu tarafında
Esrbruck TugcenurLina biz de oğluma bakıyoruz almila mobilya güzel kaliteli görünüyor çilek fena sayılmazdı biz pendik te baktık Arkadaş tavsiyesi üzerine hayal designs varmış oraya bakıp karar vericez size de fikir olur belki 😊
Miracinannesi52 TugcenurLina onu istediğin gibi yaptırabiliyorsun ben kocaeliden aldım mesela dolap 3 kapaklıydı 4 kapaklı istedim şifonyeri iptal ettirdim almadım çok yer kaplıyor diye yatağını da yavrulu aldım şuan 30.000 falan yapar aldığım takım
maygirl TugcenurLina aymini’ye bakabilirsiniz.2 yıl geçti alalı guncel fiyatıni bilemem şuan tabi ama güzel ve kaliteli ürünleri var.İstanbulda’da şubeleri var.🌸
Esrbruck TugcenurLina bizim oda takımımız var beşiği küçük geldiği için karyola bakıyoruz yavrulu yatak şeklinde 24 bin sadece karyola fiyatı takım halinde fiyat bakmadım