Arkadaşlar geçen hafta kızımın 3 gün ateşi oldu peşine döküntüler onlarda 3-4 güne geçti iki gün iyiydi iki gündür de ishali başladı önceki gün 3 dün 4 bugün 5 defa sulu kaka yaptı bu arada hiç bişey yemiyo hicbisey sadece mama inanın onuda zorla iciriyorum icirsikten en fazla 10 dk sonra hemen kaka yapıyo yani daha fazla içse daha fazla yaoacak bugün sadece 400 ml mama içti 1 ölçek kaşık maması yedi hepsi bu . Yani içse kaka sayısı artaracak bu arada azı disleei bayadır şişti bugün iki tanesi patlamis akşam gördüm diş ishal yapar mı dış ishali mi bu . Allah korusun rota vs olmasın diye korkuyorum 3. Günü beklemek istedim açıkçası bu ara çok hastaneye gittik 2 kere kan aldılar formalilaei görür görmez agliyo korkudan. Başına gelen var mı kaç gün suruyo ne zaman geçer korkuyorum çocuğum açlıktan uyuyamiyo zaten beslenme problemimiz vardı herşey üst üste geldi