Busbus03 dün denedik ayağı 20 falan 22 deniyim dedim hani 2-3 ay sonra daha iyi giysin diye ama baya büyük oldu ayağından çıktı 21 giydirdim oda 1 parmak boşluk var 21 alıcam yani 22 de hepten seneye giysin diye alamam zaten çok pahalı bişey değil baktım 4-5 ay sonra olmadı başka alırım. Kalıpları büyük bu arada