İyi akşamlar kızlar bebeğim 55 günlük sadece mama ile besleniyor. Mamayı güzel yerken son bir kaç gündür sonunu getirmemeye başladı sanki yoruluyor ağzında bekletiyor bir süre sonra artık mama soğuyor. Acaba bu durum akış hızından olabilir mi yoruluyor mu? Lansinoh yavaş akış kullanıyorum. Siz ne zaman orta akışa geçmiştiniz???