mavigibibakti Spiral istemiyorum cesaret edemiyorum zylenda aldım ama onun içinde kilo yapıyo kanama yapıyo süt azalıyor diyorlar arti hormonlarida etkiliyor sadece prezervatife güvenilir miki🥲
crybaby mavigibibakti spiral taktırdım o kadar rahatım ki zaten doktor sütün kalitesi için ilaç önermemişti
aysebb mavigibibakti Ben 23 ay Zlynda kullandım kanamamda olmadı, kiloda almadım ve sütümede olumsuz etkisi olmadı. Bu ay kızımı sütten kestim ve bıraktım. Yan etkiler kişiye göre değişir denemeden bilemezsiniz
edayilmaz mavigibibakti spiral ile korunuyorum bende sizin gibi çok korkuyordum (önceden prezervatif ile korunuyordum) ama sonra dedim ki ya hamile kalırsam bunu göze alamadım ve bi an cesaret geldi gidip taktırdım korkulacak hiçbirşey yok çok basit bi işlem ve çok kısa süre de halloluyor
ftmylm Yani her yaptıktan sonra prezervatifi kontrol etmeniz gerekiyor patlamış mı yırtılmış mı çok dikkat edin eğer öyle bir şey olursa hemen ertesi gün hapı kullanırsınız
pinar501 Başıma geldi evet ve emzirsiğim içinde doktoruma danışarak ertesi günü hapını kullandım ama dikkatli olmakta fayda var tabii ftmylm
crybaby dmlhr2018 çok az acıdı anlık acı eşiğimde düşüktür. Ara kanamam olmuyor ama adetim çok yoğun oluyor
aseladaaa aysebb bende zlynda kullanıyorum ve kızımı sütten kesicem artık. Kestikten sonra hangi hapa geçtiniz yada hangi yolla korunmaya başladınız
arwen14 edayilmaz adet gününde olması şart mı o güne denk getirip randevu bulamıyorum devlette taktiracagim
mavigibibakti edayilmaz daha sonra bi rahatsızlık hissi oluyor mu peki orada onun varlıgı rahatsız ediyormu
uykusuzgiller edayilmaz özel hastanede mi taktirdiniz ücreti nedir ve bakir mı hormonlu mu kim belirliyor ?
edayilmaz Mry0809- devlette ücretsiz taktırdım 8 ay önce ama o ara araştırıyordum özel bi kliniği aramıştım on bin tl den bahsetti yuh dedim yani hemen devlete gidip hallettim tabi hepsi aynı fiyat olacak diye birşey yok özelde taktıracak olursanız sizde bi araştırırsınız
kursatmommy mavigibibakti ben spiral taktıracaktım aile planlaması bana uygun olarak 3 aylık iğne önerdi ayın 22 sinde vuruldum ilk doz
zeynepkuzey61 kursatmommy sağlık ocağında mı? Birde iğneler ne kadar sağlıklı acaba bilmediğim için soruyorum 🥺
202025 kursatmommy nasıl bi iğne ve niçin nerenizden yapılan iğne aile planlaması dediğiniz doktor falan mı bana anlatırsınız hiç duymadim
kursatmommy arven19 ben sigara kullandığım için 1 aylık iğne önermedi etkisi azalır dedi 3 aylık iğne önerdi %99 koruması varmış
doublemamaa mavigibibakti bende korkuyorum. Şu an en iyisi prezervatif+geri çekilme bizim içim hap da kullanamıyorum