buketlal Kızlar bebeğim 49 günlük canım aşırı derecede kola istiyor… Tutuyorum kendimi ama dayanamıyorum içmek istiyorum yardım lütfen
karan3535 buketlal iç bişey olmaz bi çay bardağı ben kuru fasulye bile yemiştim gaz yapar diye korkuyorsan yapmıyor senin yediklerinden
ikiierkekkannesii buketlal bende 23 gun oldu doğum yapali benimde canim meyveli soda gazoz vs istiyor ama bebegim cok gazlı olduğu icin içemiyorum korkudan çünkü gaz sancisindan ağlıyor acaba icilmemesi daha mi iyidir
mihrimer Ben de içiyordum ilk aylar gaz yapar diye çok aşırıya kaçmıyordum ama şu an daha rahat içiyorum😅😅
buketlal ikiierkekkannesii gaz ilacı kullanabilirsiniz bebek için içmeden gazlı ise ilaç veriyor doktorlar içebilirsiniz sıkıntı olmaz herhalde
ikiierkekkannesii buketlal canim gaz ilacımız var probiyotik falanda verdi onlar cok iyi geldi cok sukur yani 15 gun falan bas bas bağırıyordu o yüzden korkuyorum
Deletedmom_216 buketlal icecekseniz de sonrasinda kimyonlu su icebilirsiniz en szindan bebege gazi gecmez. Ben 6 ay icmemistim ya ne olur be olmaz diye icersemde tarmin olmak icin bi iki yudum ictim o kadar