nigar19 2 aylık bebisim var uyurken kısa kol ayaksız body üzerine uzunkol ayaklı body giydiriyorum ve ince şapka takıyorum. Evimiz 24 derece. Ama çok çok terliyor sabahkalkınca hemen üstünü değiştiriyorum resmen ıslak oluyor
kbra0209 nigar19 terlemesi iyi değil Allah korusun serinlik değil sıcak hasta eder. 24 derece için uzun kol zıbınla patikli çok kalın olmayan bir tulum yeterli bence şapkaya da gerek yok uyuduğu zaman