Bizim de öyleydi, belki 5-6 aydır öyle. Kreşe gidiyo şu an 30 aylık. Kreşte gündüz uyuyomuş ama haftaspnu asla gündüz uyumak istemiyor. Ben de zorlamayı bıraktım ve işime geldi. Eğer uyuyakalırsa uyuyo yoksa gündüz uykusu yaptırmıyorum akşam 7-8 gibi bayılıyo. Böylesi benim de işime geldi. En azından uyutma stresi ve gerginliğimiz olmuyo