onceuponatime_ hazale966 tenceresini bilmiyorum ama iki tane 6x tavam var tefal ingenio çokk iyi her şeyi onlarda yapıyorum yıpranmasın diye elde yıkamayı tercih ediyorum metallerle kullanmıyorum