Kızlar kasımda 2 yaşına girecek çocuğum.Ve o kafa kelimesi yok ya kafaya takıyorum .Etrafımda onla aynı olma ya da ay farkı olan çocuklar konuşuyor baya.Benimki sadece baba anne dede gel git attı aldım,bay bay,kedi,çay,cam,çanta bunlar var hani başka yok gibi.Neler yapmam lazım.