gny_26 afedersiniz ama üç kuruş yardım edecekler onu da sanki dünyaları veriyormuş gibi davranıyorlar benim bebeklerim ikiz sürekli her ay bırakıp nasıl gidebilirim bırakın bari insanlar biriktirsin toplu alsın paralarını sonra tv ler de bol bol çocuk derler yok çocuk yapma düştü derler. İnsanların kendi hesaplarını yatırın bari de kolayca denk gelinen ATM den çekilsin ya.