Subaby Kızım 2 yaşında ama gaz sorunu yaşıyoruz. Sürekli gaz birikintisi oluyor ve hastaneye gidiyoruz ne yapabilirim önerileriniz neler
senaninanasi Bacım dört yaşına giricez. Hala aynı sorun :/ Enterogermina kullanmadığı zamanlarda gaz sancımız çok oluyor. Bazen aşırı oluyor o da kusma ve ateş yapıyor. Bu yüzden bir çare varsa kesinlikle bende duymak isterim.