Minnakordek vakit oldukça parka götürüyorum bende ama hiç kaydiraga salıncağa falan binmez. Büyük çocuklarin maç yaparken aralarına girmeye çalışır (çok tehlikeli çünkü dikkat etmiyorlar maç yapiyolar haliyle) yada parka gelen bisiklet akülü arabalara binmeye çalışır. Etraftaki çocuklara kum atar, kaydırağın basamağında bekleyip kimsenin geçmesine izin vermez. 🤦🏻♀️ Paylaşmayı oynamayı bilmiyor o yüzden de istiyorum biraz