Birhaziranhikayesi karan3535 çok büyüktü diyemem son ayda büyüdü tabi ama normaldi bence, benim doğumla birlikte on kilom gitti kalan kilomu da kısa sürede verdim ki normalde de kilolu değildim ama göbeğim kaldı yani