bebiskoveannesi  Benimki sanırım dişinden 😕
Pamukhanim_ bebiskoveannesi evdeyken herhangi bişey uyumamasi için yeterli dışarıdayken top patlasa uyur uyanmaz 😅
merimeri35 bebiskoveannesi hiç bir fikrim yok evresindeyim şu an anlam bulmaya çalışıyorum 3 gündür 😂
Pamukhanim_ bebiskoveannesi evde kapı açılışına bile uyanır o uyurken hareket dahi edemiyoruz pek dışarıya çıkan insanda değilim evde uyusa benim için daha iyi
bebiskoveannesi Pamukhanim_ evet benimki de evde çıt sesine uyanıyo. Ama dışarda da uyumuyo işte 😕 bi gün düzelirler umarım
Minikbirprenses Emerek uyuyor bizimki gece meme mi arıyor yoksa dış geliyor ondan mı uyanıyor bilmiyorum sürekli uyanıyor gece 😭9 aylık olduk
bebiskoveannesi Minikbirprenses ahh ah ben bu gece mahvoldum. 15 dk da bi yarım saatte bi uyanır mı bi çocuk. 11 buçuk aylık halbuki. Deliksiz uyuması gerekirken. Dk başı ayaktayız. Allah sabır versin hepimize 😕