buseg16 Kızlar yarın kaynanamlar yemeğe gelicek de nohut yemeği yapayım diyorum ama kuşbaşı etim yok kıymalı nohut yanına da pilav yapsam kıymalı nohut güzel olur mu sizce bi de bebeğim olduğu için bu geceden yapayım diyorum nohut yemeğini yarın sadece yerken ısıtırız ne dersiniz sizce güzel olur mu beğenilir mi yoksa sade mi yapmalıyım nohutu fikirlerinize ihtiyacım var
beyazzkuguu buseg16 bence yuvalama çorbası yapabilirsinzi. Kıymalı nohutlu yputubedan bakın detaylo var ikisi daha dolgun durur
mamylatte buseg16 malzemeniz varsa köfte şeklinde yapıp tava gibi de yapabilirsiniz patatesli soğanlı Ya da tepsi kebabı da olabilir hem çok vakit almaz bilmiyorum nohut kıymakı güxel olur mu denemeğdm hiç
Minel-inannesi buseg16 kıymalı nohut güzel olmaz ama çorba, fırında köfte patates, pilav, turşu kıymayla yapılabilir bi menü.
mamylatte buseg16 bence yapıp dolaba koysanız bişe olmaz Ya da bütün malzemeleri doğrayın kıymayı çıkarmayın buzluktan malzemeler hazır olsun yarın da karılştırı tepsiye kıyarsınız yapması zaman almıyor fazla zaten
Kedilivebebeli1 Kıymalı nohut hiç yemedim ve duymadım.İlla kıymalı bir yemek yapacaksınız koymalı patates, patlıcanınız varsa kıymalı patlıcan yapabilirsiniz bence illa kuru bakliyat yapmak istiyorsanız kuru fasülye yada barbunya ile güzel oluyor kıyma bence