Oğlum 25 aylık 2 aydır uyku eğitimine başladık asla yatağında yatmak istemedi bende yatmak istedi tamam dedim oda karanlık ses yok piş piş açıyorum olmuyor sarılıyorum olmuyor pişpişi kapatıyorum yok 1.5 saatten önce uyumyor genelde ben de onunla adaya veda ediyorum uyuyorum ama çok sıkıldım bu durumdan sallamama izin vermiyor şimdi vallahi sallamayı özledim pişman oldum ne yapmam gerek uyku rutinimiz her şeyimiz var uyku saati de geldi mesela 14.30 da kalktı bugün yaklaşık 2 saat uyudu şuan yatağa giridk uyuması 23.00 ı buluyor neredeyse