miriderler Arkadaşlar bebeğim 43 günlük bugün hiç uyumuyor sürekli ağlıyor gazı çıktı, karnı tok çıldırcam artık. 40’ndan sonra daha uyumaz daha ağlayan bir bebek oldu. Önerisi olan var mı
nurozerr miriderler benim bebeğim de 1 ay sürdü uzun sürdü bu durum hiç bitmeyecek sandım ama geçiyormuş :)
gokce45939_ Kucakta pış pış yaparak pilates topunda gibi oturup kalkın o çok rahatlatıyor bebekleri anne karnında gibi hissediyorlarmış bir de emzik kullanıyor musunuz? Emzik de rahatabilir bir yeri mi ağrıyor kaka yapıyor mu?
miriderler gokce45939_ emzik çok sevmiyor yok sanmıyorum bir yerinin ağrıdığını çünkü mızmız ağlıyor şekerleme yapıp uyanıyor 😔
gamzemissss Emzik rahatlatıyor bende emziği beriyorum kucağımda pış pış rahatlıyor, youtubdan müzikli pış pış açıyorum
miriderler nurssa valla düzelmedi 10 gün düzeldiyse 3 gün yine aynı mod çıkmadığım doktor kalmadı bişeyi yok diyolar kullanmadığım gaz damlası kalmadı 76 günlük oldu ben çare bulamadım valla
miriderler aslan_emir allah yardımcınız olsun vallahi benimki 4,5 ay sürdü sonra bi sabah uyandım gazı yok ama ne doktorlara çıktım ne damlalar kullandım asla hbiri işe yaramadı kimyon içirdim ıhlamur içirdim asla yani sadece zaman
aslan_emir miriderler benim oğlumda hep mızmız aslında kakasını gazını çıkarıyor müdahale etmeden ama hep ağlıyor bi sağlık problemi de yok çok şükür ama sabah 6 da uyanıyor akşam 10 a kadar toplam uykusu 1 saattir belkide hep emmek istiyor hep kucakta olmak istiyor çok yorucu 68 günlüğüz bızde