Kızlar bebeğim biberon almıyor almayacakta ne yaparsam olmadı.3 aydır reddediyor. Bende umudumu kestim. Sadece emziriyorm. Sağdiğim o kadar çok süt var ki boşa gidiyor. Hala sagiyorum. Hep çöpe gidiyor. Bu sütlerin verilebileceği herhangi bir yer var mı yoksa zamanı geçtikçe çöpe gidecek biraz üzülüyorum. Ama yapacak pek bir şey yok gibi